Inhandlande av nödvändiga och mindre nödvändiga saker

Idag har jag varit duktig och köpt en kalender i A5-format på Bokia. Den har tre breda ränder på framsidan, som jag tror är i svart och grått. Sedan finns det stora blomsiluetter i vitt och grönt. Ganska gulligt, men ändå relativt stilrent.

Jag började med att fylla i olika folks födelsedagar, så att jag inte glömmer dessa. Något jag dock inte riktigt vet varför jag fyllde i, var min egen födelsedag (?!).

Jag har inte bara vara duktig idag, jag råkade falla för en frestelse hos KappAhl..

Jag har även köpt en väska i ljusbrunaktig skinnimitation, med lång axelrem. Den kostade 99,50 kronor på rean. Det känns som att alla har sådana väskor, så jag kunde inte låta bli (ja, ibland följer jag faktist med strömmen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0