Jul och mellandagsrea

Min jul var tämligen jobbig, men jag överlevde (obviously). Jag hade ingen vidare julstämning, men maten var väl åtminstone någorlunda god, och julklappar är aldrig fel. Jag fick runt 2000 kronor, vilket var en väldigt välkommen inkomst i kassan. Mina systrar hade gjort väldigt gott julgodis också, som jag dock mådde lite dåligt över. Det var några slags runda kulor av vit choklad och grädde, om jag inte minns fel?

Idag var jag ute på mellandagsrean och jag köpte ett antal saker, men jag tyckte egentligen mest att det var jobbigt. Massor av folk, däribland fjortisar med sönderblekt hår, och rosa tunna mysboxor som de stuvat ner i sina stövlar. Alltså, det är väl fan inte ens snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0